Tillæg til indslag om silkesengetøj

1415379_28433463[1]

Bedre nattesøvn

Tidligere har vi skrevet om silkesengetøj og silkedyner, hvor vi på det kraftigste anbefalede udskiftning af bomuldssengetøj til fordel for silkesengetøj for en bedre nattesøvn. Det gør vi stadig, men der kan være andre ting, der spiller ind, hvis man ikke får den optimale nattesøvn.

1) Du er stresset – Undgå arbejde tæt på sengetid og ‘afstres’ gerne med en god bog, en serie (der ikke kræver for megen tænkning), samtale med familie, musik – eller hvad der skal til

2) Undgå at spise tæt og indtag af koffeinholdige drikke tæt på sengetid. Det bedste er at stoppe indtaget kl. 21.00.

3) Undgå fysisk aktivitet forinden du går i seng, hvis muligt. Det er ikke godt at være fysisk aktiv, da motion får adrenalinen til at pumpe rundt og som hindrer dig i at slappe af.

Hvis du holder dig til disse regler og gør brug af silkesengetøj har du de helt rigtige forudsætninger.

 

Køb af silkesengetøj

Hvis du ønsker at købe silkesengetøj eller silkedyner kan disse bl.a. findes på Silkeland.dk – her

De findes sikker også en masse andre steder – jeg har lagt væk på en dansk forhandler og høj kvalitet ved køb og er meget godt tilfreds med Silkelands produkter og service.

 

Related posts:

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>